دریایِ  رمزآلود
دریایِ  رمزآلود

دریایِ رمزآلود

75

هرجا باشی حالا فرق نمی کنه توی ی شهرستان کوچیک تو ی کشور جهان سومی مث ایران باشی  یا تو بهترین نقطه پاریس باشی فقط آرامش، عشق  و امنیت و ی رفاه نسبی داشته باشی  انگار داری تو بهشت زندگی می کنی  البته منهای تنش های سیا30 و بحران های اقتصادی  .


جوجو  ی مقدار پول به حسابم ریخت ، اندک بود اما شاد شدم  . 


گاهی کسایی که واست عزیزن رفتارایی می کنن که شوک می شی  ، باورت نمی شه  . من و الی و سمی و مامان  در مقابل رفتارای خاله س و خاله م  به شدت شوکه شدیم بدتر از اون حرفای مادربزرگ . من همون شب بخشیدم اما مامان حتی دیگه دوس نداره مادرشو ببینه.


ی کتاب دارم می خونم واسه اسپیکینگ آیلتسه تازه درس اولشو خوندم  بد نبود  قراره جمعه با معصومه برم  باهم صحبت کنیم اونم همین کتابو داره می خونه جمعه اشکالاتمونو باهم رفع کنیم.

سمی امشب مهمون داره خواهر و برادرا و مادرشوهرش قراره بیان خونش . ظهر با هم هماهنگ کردیم رفتیم واسه مهمونی خرید کرد منم دوتا چیپس واسه خودم و الی و ی شیشه ترشی لیته بندری خریدم آخه نهار کوکو ماهی بود با ترشی حسابی چسبید.


شبا ساعت 9 تنهایی لیلا شبکه 3 می بینم . ساعت ده هم  شبکه نمایش آن شرلی رو داره . هردوتارو دوس دارم. 

الی هم فردا امتحان آیین نامه داره ببینم چیکار می کنه اولین بارشه.


نظرات 3 + ارسال نظر
پریا چهارشنبه 14 مرداد 1394 ساعت 11:28 http://athletic-programmer.blogsky.com/

پست نمیذاری؟

گذاشتم عزیزم

یاس دوشنبه 12 مرداد 1394 ساعت 15:20 http://khatkhati-76.blogfa.com

منم فیلم تنهایی لیلا رو دوس دارم !!!
واااای راسی سلام من برگشتم !
یه مسافرت تقریبا طولانی بودم !خوبی ؟؟!!
آخ که بعضی وقتا بعضی حرفا بد یاد آدم خاطره میشه ...
یه خاطره ی بد که هر وقت یادت میوفته بغضت میگیره ...
چقد خوب که بخشیدیش ....

آره جالبه متفاوته اما ی جاهاییش اغراقه ها .
بهت سر زدم
آره واقعا ولی سخت بود

خانه دوست کجاست؟ یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 12:01 http://aftab-khamoosh.persianblog.ir

تنهایی لیلا رو موافقم
به نظرم جای این تیپ سریال ها خیلی خالیه توی تلویزیون
موفق باشید
التماس دعا...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.