دریایِ  رمزآلود
دریایِ  رمزآلود

دریایِ رمزآلود

83

خب این روزا به نظرم داره تند تند می گذره .بوی پاییز میاد ،فصل عزیزمن . فصل تولد من....

خواهر بزرگم پنجشنبه نوبت  پی آر کی  داشت واسه همین با دو تا جوجش اومدن خونمون . الان تقریبا ی هفتست  که  اینجان . وااااااااای اینقد شیطونن که خدا می دونه . خونه رو در عرض کمتر از ی ساعت که از اومدنشون می گذشت ترکوندن. اینقدم بازی دانلود کردن که شارژ اینترنت ب ی هفته نکشیده تموم شد. 

آبجی سمی دیروز از مشهد برگشت. دیشب این جا بود . دور هم ی کوکوپیازچه خوشمزه خوردیم و بعدش سوغاتیامونو داد. 

ی بار دیگه چهارتا خواهر کنار هم جمع شدیم  مث کتاب زنان کوچک........

دیشب جوجو ی عکس برام فرستاد با ته ریش بود . . همیشه بهش می  گفتم ته ریش بذار بهت میاد به حرفم گوش نمی کرد . به نظر من بیشتر مردا با ته ریش جذابترن.

چند روز پیش با معصومه بیرون رفتم و لاک و رژ و پن کیک و اسپری و  ی سری وسایل خریدم. ی رژ کوچولو  ی لاک خوشگلم واسه آیلین  و ی ساعت پسرونه که عکس بن تن داره واسه  آیدین. کلی خوشحال شدن و گفتن مرسی خاله جون و ماچ مالیم کردن

آبجی کوچیکه (الی) هم خریداشو شروع کرده و  داره خودشو آماده می کنه که بره خوابگاه .امسال سال آخرشه

.

.

.

 دو روز از زمانی که باید بهم ریختگی هورمونی به سرانجام می رسید گذشته و هنو خبری نیست.......آه ....... افسردگی گرفتم . ی بغض الکی و بی علت نشسته ته گلوم و می خوام گریه کنم. الکی پاچه می گیرم و داد می زنم . هاپو شدم  . چقد بده هاپو شدن . چقد بده که من هرچی سعی می کنم بازم نمی تونم تو این روزا خودمو کنترل کنم و آرومتر باشم 

نظرات 4 + ارسال نظر
علی امین زاده شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 14:25 http://www.pocket-encyclopedia.com

کوکوی پیازچه دیگه چیه؟!

پیازچه و تره و تخم مرغ به همین راحتی

Saba جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 14:06 http://requiem-for-a-dream.persianblog.ir

به به چه خاطرات پر انرژی و با نشاطی... کلا خواهر داشتن لذت بخشه.
ضمنا من عاشق اسم آیلینم. از طرف من ببوسش...

آره واقعا لذت بخشه ممنون.چشم حتما

زهرا جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 09:41 http://www.zizialone.blogsky.com

من آبان

آرررره

فدات

به به آبان ماهی هستی

•✘•زهرا•✘• جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 06:29 http://www.zizialone.blogsky.com

پس تو هم مث من دختر فصل برگ ریزانی... :))

+ آخ نگوووو... مردا با ته ریش به چیز دیگه ن :))))))

+ امیدوارم زود زود حالت خوب شه و عصبی و بی حوصله نباشی ؛) :*

آره آذر ماهی هستم
واقعا جذاب میشن
ایشالا ممنون عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.