دریایِ  رمزآلود
دریایِ  رمزآلود

دریایِ رمزآلود

67

رویاهایت را به باد نسپار.....!

                                    شب هنگام افکارت را عریان کن و با رویاهایت بخواب...! 

تا آبستن ایده های بکر شوی...!

                                      تحقق هر "ایده" تحقق یک "رویاست"....!




"تراوشات ذهن من.ساعت 1 بامداد.94/3/31"

66

چقد هوا گرم شده یعنی بدم میاد از گرما. بدن من به طور اتوماتیک وار همیشه گرمه  کسی کنارم بشینه گرمامو حس می کنه گرما تابش می کنم فک کنم.

من عاشق سرمام کاش همه فصلا سرد بودن نه خیلی سرد در حد نرمال.

دیشب جوجو زنگ زده بود ی ساعت با مامانم حرف زد بعد مامان گفت پسرم شارژ تلفنت تموم میشه ! جوجو گفت نه نگران نباشید همراه اول دانشجویی دارم جمعه ها مجانیه :/

 الانم که داره برای سحری خودش و دوستاش ماکارونی درس می کنه . هر روز نوبت یکی هس که سحری درس کنه.

خب الی هم که پنجشنبه امتحاناش تموم می شه و به سلامتی برمی گرده امروز باهاش صحبت کردم خداروشکر امتحاناشو خوب داده کوچولوی زرنگ من.

خیلی حس بدیه تموم روزام تو خوردن و خوابیدن خلاصه شده. با رویاهام با خواسته هام زیاد فاصله گرفتم . همیشه دوس داشتم مث ماری کوری بشم اما...

 این دسته گل تقدیم به دوستان عزیز :)) من عاشق رزای این رنگی و دسته گلای این شکلیم


65

ماه مبارک رمضان برهمه دوستان عزیز مبارک:))

ایشالا هممون ی کوچولو به خودمون و خدامون نزدیک تر بشیم.

64

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

63

ی عکس برای تمدد اعصاب :))


ایشالا جوجو امتحانشو خوب بده بس که جو گیره این بشر دیده 2 تا آزمون استخدامی قبول شده هی فرت و فرت آزمون استخدامی میده :))

کاری که به منم پیشنهاد شده به سرانجام برسه برم پول در بیارم شاد بشم هوراااااااااااا هورااااااااااااا بــــــــگم.