دریایِ  رمزآلود
دریایِ  رمزآلود

دریایِ رمزآلود

74

آخ جووووووون فردا عیده! هوراااااااااا هوراااااااا هوراااااااااااا

من والی کلی همدیگه رو ماچ مالی کردیم.

جوجو هنوز تهرانه ازم شماره کفشمو پرسید  ایشالا که جایزه ای در راه است نیشخند

  

آدم باید اهل عمل باشه نه حرف مثلا همش من به مامانم میگم دوست دارم و هیچ کاریم براش نمی کردم دیگه دیروز ی تکونی به خودم دادم و کلی ظرف شستم.بین حرف زدن و عمل کردن ی دنیاااااااااااااااااااااا فاصلست و تنها خودمونیم که می تونیم این فاصله رو کم کنیم تا حرفامون به واقعیت نزدیک بشه. 


دیروز جوجو می گفت اگه گفتی بچه دوم خواهرم دختره یا پسر؟ منم گفتم پسر، اولیه دختر بود و خب مث این که حدسم درس از آب در اومد. این خواهرش به شدت اوایل مخالف من بود و من هم ی جورایی ازش بدم میومد. هنوزم گاهی اوقات بهش ی حس خاصی پیدا می کنم نمیدونم خوبه یا بد.


دلم واسه الی می سوزه چقد روی اون پول حساب باز کرده بود لعنت به این مم*لکت بی قانون. دوس داشت با پولش هزار ویک کار کنه حتی لیست خریدا و کارایی که قرار بود انجام بده رو هم نوشته بود.


اگه خواهربزرگه و شوهر و دوتا بچش واسه عید فطر میومدن این جا بی شک من و الی باهاشون می رفتیم قشم . پوکیدیم بس که تو خونه بودیم . با این که من به شدت دلم هوس گیلانو کرده اما خب قشمم دوس دارم .


من اینقد شادی مردم واسه توافق هسته ای رو نمیفهمم . بابا بذارید زمان بگذره ببینیم چی به چیه؟ اگه واقعا نفعش بهمون رسید خوشحالی کنیم فقط منتظرن تقی به توقی بخوره بریزن شادی کنن .  والا .



+من اصلا با حال نمی کنم تمام عشق من توی نیشخنداین خلاصه می شه. بدجور مرموز و شیطونه تازه چشماشم تکون می خوره، زندست

 

نظرات 4 + ارسال نظر
صبا یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 16:51 http://requiem-for-a-dream.persianblog.ir/

خوش باشی

الما شنبه 3 مرداد 1394 ساعت 11:51 http://justforyou-alma.mihanblog.com/

پریا یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 13:28 http://athletic-programmer.blogsky.com/

عیدت با تاخیر مبارک.
چه خوب که مردم برای کمترین چیزی شادی کنن، ادمی باید شاد باشه.
حالا توافق هسته ای، هیچ چیزی که نداشته باشه تونست یه تابو رو بشکونه

ممنون. شادی واسه هرچیز کوچولویی خیلیم خوبه اما با جوگیرشدن فرق می کنه. من فقط واسه خودم و مردمم آرامش وشادی از ته قلب می خوام همین و بس که مطمئنا تا دو*لت*مردای ما به فکر خودشون و نفع خودشونن این آرامش و شادی حاصل نمیشه .

مهدی جمعه 26 تیر 1394 ساعت 18:05 http://gitare.blogsky.com

از دیدن شادیت منم شاد شدم

ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.