دریایِ  رمزآلود
دریایِ  رمزآلود

دریایِ رمزآلود

71

دیروز تلویزیون ی فیلم هندی گذاشته بود بعد من همش ی نگاه ب خانومه توی فیلم مینداختم ی نگاه به الی . به مامان می گم مامان ببین خانومه و الی چقد شبیه همن مخصوصا چشما و ابروهاشون . مامانم ی چندبار خانومه و الی رو اسکن کرد و گفت عه! راس میگی!

میگم الی پاشو برو بالیوود دیگه صبر جایز نیست :))

من نمیدونم چرا من شبیه الی نشدم  الی چشماش ب مامان شباهت زیادی داره فقط  سیاهن .چشمای مامان عسلیهِ


منو الی شبا تا سحر بیداریم بعد کلی حرف می زنیم الی می گفت بعد از ماه رمضون می خواد بره کلاس رانندگی منم گفتم اگه بشه میرم کلاس نقاشی. من عاشق نقاشی ،عکاسی،زبانم . دوس دارم توی این سه تا پیشرفت خوبی داشته باشم . 


جوجو هم دیشب زنگ زده بود و می گفت داداشش برگشته ملبورن و  هنوز تصمیم قطعی نگرفته بعد از اتمام درسش پیشنهاد کاری اونجا رو قبول کنه یا برگرده.من این داداششو خیلی دوس دارم با این که فقط عکسشو دیدم . از پشتکارش خوشم می یاد . 


به جوجو می گم هربار رفتی لب دریا برام صدف جمع می کنی؟ می گه می خوای آکواریوم راه بندازی مگه ؟گفتم شاید .

احتمالا چهارشنبه با پرواز میره تهران برای مصاحبه و دو روز خونه داداشش می مونه و دوباره برمی گرده سرکار. می گفت دعاکن واسه چهارشنبه بهم مرخصی بدن.

نمیدونم .گیج شدم . خداجونم خودت کمک کن. بندر یا عسلویه ؟ مسئله این است!

 قرار بود واسه عید فطر بیاد منو ببینه حالا میره مصاحبه و من چقد دلگیر شدم . الی می گفت اگه امین همچین کاری می کرد چندروز باهاش قهر می کردم . اما قهر معنی نمیده خب باید مصاحبه بره 

اَه ایشششششششششششششششششش لعنت به همه چی!

میگه شهریور میام .گفتم هر وقت دوس داشتی بیا والا

میگه مانتویی که برات خریده بودمو پست می کنم واسه عید فطر بیرون رفتی بپوشی .گفتم من دوس داشتم همو ببینیم بعد از هفت ماه نه مانتو برام پست کنی . می گه جون خودم من بیشتر دوس داشتم عید اونجا باشم دیدی که چقد برنامه ریزیم کردم اما نشد.


دوس دارم فلاسکو پر از چایی کنم و ی زیرانداز کوچولو ی کم خوراکی بردارم ببرم پارک . بشینم چایی بخورم و خوراکی بخورم و مردمو نگا کنم . نگاه کردن به مردم و دیدن شور و شوقشون بهم حس خوبِ زنده بودن می ده.


ابروهامو صب صفا دام . دوس دارم موهامو رنگ کنم. ی رنگ تیره که زیاد مشخص نشه ولی به موهام طراوت بده.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.