دریایِ  رمزآلود
دریایِ  رمزآلود

دریایِ رمزآلود

70

خوشم میاد از صورت نشسته و چشمای پف کرده و موهای ژولیدم وقتی از خواب بیدار می شم

دلم 6 تا رژ جدید می خواد بنفش،قرمز،صورتی،مسی،نارنجی و جیگری دلم ی عالمه لاکای خوشگل تازه می خواد . دلم ناخونای بلندمو می خواد . دلم مانتوهای جدید می خواد .دلم کفش تق تقی می خواد (حداقل پاشنه 12 سانت) 

سختمه با کفش با پاشنه 5 سانت راه برم بیشتر کفشام اسپرته اما همیشه عاشق کفش با رنگای خاص با پاشنه های خیلی بلندم.

دلم آزمایشگاه تحقیقات می خواد. دلم تولید علم می خواد . دلم کل کل با استاد خوشتیپِ دیوونمو می خواد.

دلم خنده های از ته دل می خواد .

دلم جیغای بنفش از سر شادی می خواد .

دلم ی اتفاق خوب ، دلم ی تغییر می خواد.

نظرات 1 + ارسال نظر
پریا جمعه 19 تیر 1394 ساعت 10:35 http://athletic-programmer.blogsky.com/

منم دلم کلی رژ و کلی لاک می خواد کفش تق تقی می خواممممممممم
اقا من همه چیزهایی که نوشتی رو می خوام

پاشو بریم خرید دیگه صبر جایز نیست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.